Hair by Lady Gaga

Tuesday 29 November 2011

It's My Bestfriend forever and ever

Hi saya kembali untuk menulis post yang baru ;) . Harini saya nak kongsi dengan you guys semua about my friend yang saya anggap DIVA bagi saya <3 . Kawan kawan saya lah tempat saya meluahkan perasaan instead diaorang la jugak yang banyak memberi semangat and menceria kan saya sekiranya i'm in a bad mood :( Haha xD . Saya terharu sungguh kerana kawan kawan saya lah yang banyak membantu saya dan juga menyedari kan diri saya ini bahawa KAWAN KAWAN amat penting dalam diri saya . Dan sekarang saya nak share beberapa picture of my friend :) .


<--- And ni kawan saya , Nama dia Ichaa <3. Comel tak dia ? . Comel kann xD .
Kalau nak jadi kawan dia , add lah dia dalam facebook :) . ( Ichaa Mango ) .
Ichaa tetap menjadi kawan baik saya walaupun kadang kadang dia agak sombong sikit dengan saya :O .
It's okay setiap orang ada mood tersendiri :3

Haha ILOVEYOU Ichaa <3 .







And ni my Bestfriend Forever <3 . Dia lah kawan baik saya kerana susah senang yang saya lalui dia mesti berada bersama dengan saya :) . Dia lah yang selalu menceriakan hidup saya and the most of it dia lah yang selalu membuat bibir saya tersenyum dengan lebar nya . Mana tak nya FaizalLauraKiehl ialah Penglipur Lara buat saya <3.

Haha ILOVEYOU FaizalLauraKiehl @ Bestie Forever <3.





Hmm yang ni pulak My bestfriend Jugak :) . Dia satu kelas dengan saya and dia selalu and banyak membantu saya dalam pelajaran . Kalau bab mengedik pun dia lah yang nombor satu , Jyeahhh xd . But sedih nya tahun depan dia takkan berada didalam kelas yang sama and tak akan bersekolah di SMK Hillcrest .
Nama dia Syahirah but you guys can call her Syeera :) .
Kalau nak jadi kawan dia boleh add facebook dia ( Syahirah Syeera ) .

Haha ILOVEYOU Syeera <3 .

Heeee :) . Yang ni pulak nama dia Harnieda Binti Halid . tapi boleh sesat pulak nama dia jadi Tofuteka Own's . Dia ni pun kawan saya yang selalu meluangkan masa bersama saya . Dia classmate saya and dia ni juga seorang yang gila gila punya kepala lah . and dia banyak membantu saya dalam pelajaran juga . Haha xD .

                                                     ILoveyou Harnieda @ Bestie Forever .







Hey and yang ni pulak my bestfriend jugak . Nama dia Syazana tapi di shortform kan menjadi Syazaz :)
Dia classmate aku and dialah kawan aku yang paling comel montel gedempol , Haha xD .
Aku selalu bergossip dengan dia pasal budak budak dekat sekolah and pasal pasal cikgu pun ada jugak la .

Dia banyak membantu saya dalam pelajaran and banyak memberi semangat kepada saya jikalau saya sedang bersedih :'( . Yeahhh .

ILoveyou Syazana <3 .




And yang ni pulak my bestfriend :) . Nama dia Nurul Fazleen Binti apa tah :) .
Dia bukan satu kelas dengan aku but dia kelas lain . Tetapi dia lah kawan yang paling ambil berat pasal aku and dia lah paling memahami perasaan aku . Bukan lah maksud aku yang lagi 5 orang tu tak pernah memahami perasaan aku but dia ni lah yang tersangat sangat memahami and selalu membantu aku :3 .

Dia lah yang sering memberi nasihat and yang selalu memberi kata kata semangat untuk aku .
Aku sayang kau kawan :) .

ILoveyou Fazleen <3 .

Dan sampai disini sahaja yang saya mampu update . Im in hurry and got to go . bye .

And thanks for those who read my blog post . XOXO Daniel Dwitasari <3 .

No comments:

Post a Comment